Чому важливо орієнтувати транспортну інфраструктуру на потреби жінок і чоловіків різного віку, соціального статусу, стану здоров’я, місця проживання і формувати нові стандарти в цій галузі? Хто і як має змінити застарілі традиційні підходи планування на людиноцентричні?
Разом з тренеркою-консультанткою з питань гендерного врядування Національного Демократичного Інституту Мар᾽яною Колодій обговорювали:
Гендерні аспекти галузі транспорту.
Гендерний підхід та гендерна чутливість.
Основні гендерні нерівності галузі транспорту.
Критерії вимірювання гендерно чутливої послуги.
Мар᾽яна Колодій:
‒ Гендерний підхід у транспортній політиці вирішує різні потреби користувачів – від молодих батьків із візочками до людей похилого віку та маломобільних громадян. Відмінність між гендерними підходами та традиційним плануванням виникає у фокусі не лише на технічних рішеннях, а й на тому, як саме люди користуються транспортними послугами у повсякденному житті.