Головна  →  Про Київавтодор  →  Звернення громадян
Шановні громадяни!
    На виконання протоколів Постійної комісії ТЕБ та НС виконавчого органу КМР (КМДА) (за посиланням) на період запровадження протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вхід до будівлі КК "Київавтодор" ОБМЕЖЕННИЙ.

   Для уточнення інформації, просимо контактувати телефонним: (044) 285-03-36 або інтернет: reception.kievavtodor@ukr.net  зв‘язком.

Шановні громадяни!

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте
надіслати листа у письмовій формі на адресу: 01014, Київ, вул. Петра Болбочана (К.
Каменєва), 6.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має
бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина,
викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із
зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін
до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та
електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути
надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення).

Адреса для електронних звернень громадян: reception.kievavtodor@ukr.net

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути
зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано
відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Зразок звернення.

Версiя для друку

погода