Головна  →  БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ  →  Новини
Інклюзивні перехрестя, доступні підходи до соціально важливих об’єктів, тактильна навігація: на дорогах столиці впроваджують фізичну безбар’єрність.
 
Цього року КК «Київавтодор» реалізує 20 безбар’єрних підходів до соціально важливих об’єктів столиці та продовжить інші роботи з впровадження фізичної доступності на дорогах міста. Про це повідомив генеральний директор комунальної корпорації Олександр Федоренко, який презентував основні напрями впровадження безбарʼєрності у 2024 році на Другому проєктному семінарі «Безбар’єрність транспортної інфраструктури міста Києва – поточний стан і перспективи».
 
«Впровадження фізичної безбар’єрності – на сьогодні одне з наших основних завдань. Розвиток інклюзивної, доступної та безпечної міської інфраструктури, яка відповідає потребам різних мешканців і мешканок столиці, ми реалізуємо під час реконструкцій та капітальних ремонтів об’єктів вулично-дорожньої мережі, а також поточних ремонтів», – зазначив Олександр Федоренко.
 
Так, цього року в столиці заплановано облаштувати 20 безбар’єрних підходів до соціально важливих об’єктів, які визначено із залученням відповідних громадських організацій, що опікуються питаннями інклюзії і доступності. На сьогодні виконано роботи на 8 таких об’єктах, ще 4 – в роботі.
 
«Важливим напрямом лишається і влаштування інклюзивних перехресть. Такі локації з’являться на перехрестях вулиць Старобориспільської і Миколи Хвильового, проспекту Валерія Лобановського з вулицями Володимира Брожка та Деміївської, вулиць Вадима Гетьмана і Олекси Тихого. Зокрема, там заплановані наземні переходи, що дублюватимуть надземні або підземні», – сказав Олександр Федоренко.   За його інформацією, під час будівельних робіт на 10 об’єктах міста цього року реалізували всі технічні рішення з впровадження безбар’єрності: понизили бортовий камінь на 224 переходах, побудували та відремонтували 18 пандусів, уклали понад 43 тисячі кв. м покриття тротуару з безфаскового ФЕМу.   Крім того, в межах поточних (дрібних) ремонтів вулично-дорожньої мережі заплановано понизити бортовий камінь та облаштувати тактильну навігацію на 260 пішохідних переходах. На сьогодні відповідні роботи виконано на 191 об’єкті.
 
«У планах на 2025 рік «Київавтодор» спільно з спільно з районними шляхово-експлуатаційними підприємствами поставив перед собою завдання перевищити цьогорічні показники заходів із безбар’єрності. Адже доступність громадського простору є одним з ключових факторів сучасного розвитку столиці», – зауважив Олександр Федоренко.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Безбар’єрність – одне з нагальних питань, якими переймаються у всьому світі. І Київ – не виключення. Особливо зараз, коли у країні йде війна, і людей з особливими потребами стає дедалі більше. Тому у столиці не припиняється процес впровадження інклюзивності ні на день. Про це йдеться в сюжеті телеканалу «Київ 24»
 
Посилання на сюжет:

Інклюзивні підходи до соціально-важливих об'єктів, безбар'єрні перехрестя та наземні пішохідні переходи: цьогоріч на дорожньо-вуличній мережі Києва проведуть низку робіт зі створення доступного середовища
 
31 травня 2024 року, 12:26
 

До кінця 2024 року підприємства транспортної галузі Києва виконають низку робіт зі створення доступного середовища. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Зокрема, планують зробити 20 інклюзивних підходів від маршрутів громадського транспорту до соціально-важливих об'єктів, облаштувати інклюзивні перехрестя, облаштувати низку наземних пішохідних переходів заниженим бортовим каменем та тактильною навігацією тощо. Визначені соціально-важливі об’єкти погоджені з районними державними адміністраціями та організаціями, що опікуються людьми з інвалідністю.

Також до кінця року планується зробити 509 понижень бортового каменя на 256 пішохідних переходах. Наразі реалізовано майже половину із запланованих робіт.

Нагадуємо, що під час реконструкції та капітального ремонту всіх об’єктів транспортної інфраструктури й, зокрема, на етапах проєктування та реалізації таких об’єктів обов’язково передбачається створення умов безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Посилання на новину:

https://kyivcity.gov.ua/news/inklyuzivni_pidkhodi_do_sotsialno-vazhlivikh_obyektiv_bezbaryerni_perekhrestya_tsogorich_na_dorozhno-vulichniy_merezhi_kiyeva_provedut_nizku_robit_zi_stvorennya_dostupnogo_seredovischa/


Покращуємо свої знання щодо реалізаціі міської політики з підвищення рівня доступності міської інфраструктури Сьогодні у КК «Київавтодор»...


Микола Поворозник: Безбар’єрність – наскрізний принцип Стратегії розвитку міста Києва до 2027 року
 
 

Стратегія розвитку міста Києва до 2027 року має на меті забезпечити рівний доступ до публічного простору, працевлаштування, сервісів і послуг для всіх, незалежно від віку, статі, стану здоров’я, майнового стану та місця проживання. Принцип безбар’єрності є наскрізним для стратегічного розвитку всіх сфер життєдіяльності столиці. Про це під час засідання Робочої групи з актуалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року з продовженням її дії до 2027 року сказав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

«Філософія міста «життя без обмежень», закладена в проєкті Стратегії–2027, продовжить перетворення Києва в безбар’єрне місто, застосовуючи принципи фізичної, інформаційної, цифрової, освітньої та економічної доступності», – зазначив Микола Поворозник.

Так, за його словами, у проєкті головного стратегічного документа Києва, над яким сьогодні працює міська влада, для забезпечення економічної доступності передбачено підвищення конкурентоспроможності громадян на ринку праці, створення додаткового попиту на робочу силу, сприяння працевлаштуванню незайнятого населення та розвиток інклюзивного ринку праці. Для цього з урахуванням потреб ринку надаватимуться послуги з перепідготовки, підготовки та підвищення кваліфікації осіб зі статусом безробітного, зокрема громадян із числа ВПО, учасників бойових дій і людей з інвалідністю.

«Доступність громадського транспорту часто є ключовим фактором комфортного пересування містом для людей з інвалідністю. Тому Стратегія–2027 передбачає розвиток транспортних мереж міста на основі принципів безбар’єрності, доступності, сталої мобільності та кліматичної нейтральності. На практиці це означатиме, що громадський транспорт, пішохідний простір, дороги, мости та шляхопроводи в столиці ставатимуть більш дружніми, зокрема, для людей з інвалідністю», – зазначив Микола Поворозник.

Принцип фізичної безбар’єрності, закладений у проєкті Стратегії–2027, полягає в розвитку інклюзивної, доступної та безпечної міської інфраструктури, яка відповідатиме потребам різних мешканців і мешканок столиці. Зокрема, це стосується доступності житлових будинків із безпечними, комфортними умовами проживання, зокрема і для маломобільних груп.

Передбачений також розвиток інклюзивної мережі закладів освіти зі створенням безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу, перетворення закладів охорони здоров’я, соціальної підтримки, фізичної культури і спорту в безбар’єрне середовище, розвиток культурних просторів і кластерів з урахуванням принципів багатофункціональності, поліцентричності та доступності.

«Цифровізація є однією з вимог часу, оскільки сприяє ширшому доступу мешканців столиці до міських сервісів і публічних послуг. Тож у проєкті Стратегії розвитку міста до 2027 року передбачено подальший розвиток електронних сервісів житлово-комунальної сфери столиці, транспорту, онлайн-освіти, медичних та адміністративних послуг», – сказав Микола Поворозник.

Крім того, актуалізований проєкт Стратегії–2027 передбачає проведення регулярної оцінки, моніторингу й контролю громадських просторів і публічних сервісів щодо їхньої безбар’єрності та доступності для всіх соціальних груп.

 


 Безбар'єрна столиця: у Києві працюють над важливим проєктом.


Безбар'єрна столиця: у Києві не перший рік працюють над важливим проєктом.
 
У столиці впроваджують інклюзивні підходи до соціально важливих об'єктів. Також акцент роблять і на безбар'єрні перехрестя та пішохідні переходи.
Згідно Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд передбачено виконання 509 понижень на 256 переходах, 4 інклюзивних перехрестя та 20 безбар’єрних підходів до соціального-важливих об’єктів.
На цей час вже виконано 73 понижень на 36 переходах. В роботі 64 понижень на 31 переходах.
Подробиці у відео за посиланням:

 

Версiя для друку