Сьогодні це – повністю оновлений обʼєкт. Відкритий рух заїздами та зʼїздами зі шляхопроводу.
«Тепер це – фактично новозбудований обʼєкт. Нагадаю, побудований шляхопровід був у 1963 році, і з тих пір його капітально не оновлювали, обʼєкт перебував у аварійному стані. Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками. Новий шляхопровід на 1 метр вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилася з 28 до 40 метрів. Довжина шляхопроводу – 36 метрів замість 33-х. Покращені параметри збільшать пропускну спроможність шляхопроводом та на основних підходах до нього. Вона становитиме понад 45 тисяч автомобілів на добу», – наголосив Віталій Кличко.
Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки. За сучасними технологіями влаштували відокремлене трамвайне полотно з посилених монолітних плит. Лінія проходить уздовж вулиці Дегтярівської.
«Навіть в умовах війни ми продовжуємо утримувати та оновлювати критичну інфраструктуру столиці. Ремонтуємо дороги, розв’язки та шляхопроводи, які найбільше цього потребують. І це переважно ті об’єкти, які розпочали ремонтувати до війни та вимушено призупинили роботи. А також об’єкти, що перебували в аварійному стані. Як, наприклад, Дегтярівський шляхопровід», – підкреслив Віталій Кличко.
Мер столиці зазначив, що весь комплекс робіт, а саме влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля зʼїздів і заїздів на Дегтярівський шляхопровід завершать наступної весни. Також влаштують велодоріжки та тротуари.