Головна  →  Новини  →  14 липня 2023

Віталій Кличко: "Центральна влада продовжує шукати приводи для маніпуляцій і дискредитації влади столиці."

Віталій Кличко: "Центральна влада продовжує шукати приводи для маніпуляцій і дискредитації влади столиці."

 

За тиждень Державна комісія з перевірки мостових споруд, створена рішенням РНБО, вирішила зібрати інформацію щодо стану 28 000 мостів по всій Україні! Наразі комісія отримала дані щодо майже 22 500 штучних споруд. У публічній площині претензії лунають тільки до Києва…
Оскільки мета урядовців – швидко підігнати цифри, не розповсюджуючись про обʼєктивну ситуацію, дещо нагадаю і поясню.
Перше. Міст Патона, який перебуває в аварійному стані. Два роки тому, за наполяганням уряду, Мінінфраструктури місто передало його для ремонту в проект «Велике будівництво». Оскільки важливо було, щоб роботи розпочалися якомога швидше. Бо, як відомо, цей об'єкт є пам»яткою архітектури і там багато нюансів (зокрема, погоджень з Мінкультом), які держава може вирішити максимально швидко.
Місто цей міст регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані.
Що раптом відкрили для себе посадовці, які добре знають, хто зараз насправді відповідальний за оновлення мосту Патона, - незрозуміло.
Друге. Також в аварійному стані міст Метро. Його конструкція за радянських часів була експериментальною, - таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні залишився тільки в Києві.
Перебудувати його коштує мінімум 500 млн євро. Це за оцінками європейських фахівців (ЄБРР), з якими ми до війни розробляли проект і були домовленості про фінансування масштабного проекту.
З початком широкомасштабної війни спільні з європейськими партнерами проекти поставлені на паузу. Але місто розробляє проект першочергових протиаварійних робіт на цьому мосту. І плануємо розпочати оновлення мосту Метро наступного року. Нагадаю, що частину цього мостового переходу - міст через Русанівську протоку – оновили в 2020 році.
Щоб розвантажити і закрити на ремонт міст Метро, ми робимо все, аби цього року запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом. Роботи там тривають. Попри обшуки, блокування рахунків – тобто спроб зупинити роботи.
Усього через річку Дніпро в Києві 8 мостів, разом з пішохідним на Труханів острів.
Нагадаю, сьогодні місто ремонтує Північний міст. Та замінює деформаційні шви на Південному мосту, де плануємо завершити роботи до кінця літа.
Крім того, тривають ремонтні роботи капітального характеру на 5-ти штучних спорудах та поточні роботи – на 6-ти об»єктах.
А з 2018 по 2022 роки в столиці здійснили ремонти на 23 мостових спорудах.
Що ж до Дарницького мосту, про нібито добудову якого сьогодні рапортують.
Цей міст - частина інфраструктури Києва, але перебуває на балансі не міста, а Мінінфраструктури. І всі кияни сподіваються, що його нарешті введуть в експлуатацію. Бо більше 20 років обʼєкт - у незавершеному стані. Впродовж кількох років столиця просила передати споруду на баланс міста - щоб мати змогу обслуговувати і добудувати його. Цього так і не відбулося.
Нещодавно відкрили зʼїзди з моста, але він, підкреслю, досі залишається обʼєктом незавершеного будівництва, бо в експлуатацію не введений. Немає на цьому мосту також і повноцінних пішохідних тротуарів, велосипедних доріжок.
Якщо ми справді вирішуємо проблему мостів – то це щоденна робота, а не картинка і хайп на публіку. Надавайте людям обʼєктивну і повну інформацію, шановна Державна комісія з перевірки мостових споруд.
 
 
 
 
 
Перейти до спискуВерсiя для друку