Головна  →  Новини  →  16 березня 2020

Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв прозвітував про роботу на посаді генерального директора КК "Київавтодор" упродовж 2015-2019 років

Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв прозвітував про роботу на посаді генерального директора КК "Київавтодор" упродовж 2015-2019 років
 
Розпочато новий етап життя...
 
Попереду нові виклики.
 
Не зайвим буде обіцяний аналіз результатів роботи комунальної корпорації «Київавтодор» упродовж 5-ти років мого керівництва.
 
Щоб не бути голослівним, буду наводити конкретні факти і цифри.
 
За період 2015-2019 років виконано дорожніх робіт загальною площею близько 6,5 млн. м2 та протяжністю 902,9 км.
 
Зокрема, це 298 об’єктів реконструкції, капітального і середнього ремонту вулично-дорожньої мережі загального користування та 1256 внутрішньоквартальних проїздів і прибудинкових територій.
 
Одночасно, за 5 років значно збільшено об’єм робіт з ремонту штучних споруд (мости і шляхопроводи). Проведено капітальні і середні ремонти на 74 об’єктах. Наразі оновлення триває ще на 6 спорудах столиці.
 
Показові серед відремонтованих: проспекти Перемоги, Броварський, Петра Григоренка, Глушкова, Повітрофлотський, Паладіна, бульвари Тараса Шевченка, Дружби Народів, Русанівська набережна, Набережне шосе, вулиці Вадима Гетьмана, Саперно-Слобідська, Олени Теліги, Васильківська, Володимирська, Леонтовича, Раїси Окіпної, Шептицького, Ярославів Вал, Алматинська, Братська, Стрілецька, сім’ї Кульженків, площі Контрактова, Перемоги, Голосіївська, Дарницька, Амурська, шляхопроводи на перетині вул. Олени Теліги – вул. Кирилівської, бульв. Вацлава Гавела – просп. Любомира Гузара, на просп. Науки, вул. Алматинській, Одеській площі, Святошинський, Ковельський, «Нивки» і багато інших. При цьому має місце комплексний підхід, коли ремонтується не тільки покриття проїзної частини, але і виконується заміна комуникацій, оновлюються освітлення, тротуари, огородження, зупинки громадського транспорту, озеленення, велодоріжки, паркувальні кішені, тактильна плитка, пониження, додаткові смуги, тощо.
 
 
Для порівняння за період 2010-2014 років протяжність відремонтованих ділянок становить всього 62,3 км. Це майже у 15 разів менше!
 
Швидке збільшення об’ємів ремонтів було б неможливе без значної, наполегливої та кропіткої роботи щодо стратегії і програми розвитку, проектування обєктівдорожньої мережі і штучних споруд, яка продовжується постійно. Забігаючи вперед сподіваюсь, що потужні напрацювання КК «Київавтодор» відносно потрібних Києву траспортних розв’язок на перетині пр.Паладіна-Вернадського, бул.Дружби Народів-Старонаводницька-Лаврська (пл.ВВВ), вул.Полярна-
 
Богатирська, пр.Ватутіна-Перова-Маяковського (Керченська пл.), чисельних пішохідних шляхопроводів, велодоріжки вздовж Набережного шосе від Поштової площі до мосту Патона, вело-пішохідного променаду вздовж пляжу на Трухановим острові та інші будуть якнашвидше реалізовані.
Більш детально про інші напрямки...
 
З 2015 року КК «Київавтодор» активно відмовляється від практики ямкового ремонту на користь середнього (влаштування верхнього шару суцільним покриттям). Обсяги неефективного ямкового ремонту щорічно змешуються на 10-20%.Одночасно, за 5 років середнім відремонтовано 209 об’єктів.
 
Як приклад можна навести вулиці Симона Петлюри, Наталії Ужвій, Архітектора Вербицького, Генерала Жмаченка, Березняківська, Рейтарська, Інститутська, Мало-Китаївська, Набережно-Рибальська, Золотоворітський проїзд, пл. Великої Вітчизняної війни, проспекти Миру, Соборності, Василя Порика тощо.
 
 
Масштабні роботи з будівництва, реконструкції, капітального і середнього ремонтів відбуваються в режимі 24/7 чи вночі (за умови відповідних погодних умов, можливостей суміщеного трафіку, відсутності заборони у житлових кварталах тощо).
 
При проведенні робіт з ремонту дорожнього покриття задля підвищення якості та терміну експлуатації широко використовуємо новітні матеріали і технології: гусасфальт, щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА), полімерасфальтобетон, гідроізоляцію типу «Eliminator», деформаційні шви типу «Maurer» тощо. Також вже звичною є робота в холодні періоди засобом рециклінгу з переробкою старого асфальтобетону, що одночасно вирішає питання значного зменшення вартості робіт і покращення екології за рахунок утилізації вториного матеріалу, та збереження робочої температури суміші у термос-бункерах. http://kievvlast.com.ua/news/kievavtodor_uzhe_prinjalsja_latat_dorogi47927
 
 
Кардинально змінюється підхід до відповідальності виконавців і якості дорожніх робіт. З 2015 року підрядними організаціями за власний рахунок (безкоштовно для бюджету столиці) на 47 об’єктах виконано відновлювальні роботи в рамках гарантії.
 
Уявіть, тільки на гарантійний ремонт проспекту Миколи Бажана компанія-підрядник витратила приблизно 1 млн. євро.
 
Крім того, у 2017 році комунальною корпорацією «Київавтодор» для незалежного моніторингу виконаних робіт підписано меморандум про співробітництво з міжнародною незалежною організацією - Національним Секретаріатом Ініціативи СоSТ. https://www.google.com/amp/s/ua.112.ua/kyiv/kyiv-doluchaietsia-do-mizhnarodnoi-initsiatyvy-cost-shchodo-perevirky-iakosti-dorih-409467-amp.html
 
Важливий крок з підвищення терміну експлуатації покриття, покращення стану і недопущення руйнації – роботи з заливки тріщин. https://glavcom.ua/kyiv/news/dorozhniki-rozpovili-yak-za-amerikanskoyu-tehnologijeyu-likuyut-vulici-kijeva-645905.html
 
 
За допомогою плавильно-заливальних машин за 5 років вже залито понад 1млн. пог.м
 
Окремо зазначу, що у 2019 році комунальну корпорацію «Київавтодор» відзначено американським сертифікатом за лідерство у впровадженні робіт із заливки тріщин дорожнього покриття. https://bigkiev.com.ua/kievavtodor-poluchil-sertifikat-za-vnedrenie-innovatsionnogo-metoda-remonta/
 
 
Кілька слів хочу сказати про покращення організації з зимового утримання. Це використання системи GPS-навігації, інформація про стан доріг, дані метеорадару гідрометеоцентру і метеостанцій на під’їздах до столиці, що надходять до чергового диспетчера у реальному часі, доступ громадськості до карти руху комунальної техніки, завчасний вихід снігоприбиральної техніки на вихідні позиції (з метою оперативно приступити до обробки дорожнього покриття, не втрачати час на логістику, не стояти в корках), превентивна обробка покриття вулиць і доріг протиожеледними матеріалами, у т.ч. рідкими реагентами. https://www.facebook.com/kievavtodor/videos/223373175351492/UzpfSTEwMDAwNzY1Mzc4NjU4MDoyNDg2NDQ3MTk4Mjg3MDQ5/
 
З 2015 року впроваджено чисельні інноваційні проекти у сфері підвищення безпеки дорожнього руху, а також комфорту киян та гостей столиці:
 
- влаштовано 79 інноваційних пішохідних переходів для забезпечення безпечного перетину проїзної частини пішоходами. З них 16 переходів на бруківці з червоно-білих ФЕМів та 63 підвищених пішохідних переходи; https://kyiv.depo.ua/ukr/kyiv/stolicyu-oblashtuyut-pidvischenimi-pishohidnimi-perehodami-20170808619311 https://www.google.com/amp/s/www.segodnya.ua/ua/kiev-amp/v-centre-kieva-poyavilsya-sovremennyy-perehod-iz-cvetnoy-bruschatki-752493.html
 
 
- влаштовано 21 острівець безпеки на пішохідних переходах;
 
 
- встановлено близько 10 тис. антипаркувальних стовпчиків;
 
- облаштовуються паркувальні кишені та антикишені;
 
- впроваджується програма нанесення розмітки нерегульованих пішохідних переходів черво-білим пластиком;
 
- масово використовується під час капітального ремонту тротуарів новітня тротуарна плитка (ФЕМ) з особливою кольоровою гамою, що надає вулиці індивідуальності;
 
- 98 штучних споруд обладнано вертикальними пристроями з високо інтенсивною світлоповертальною плівкою, що позначає дорожню розмітку 2.1;
 
- саме за ініціативи КК «Київавтодор» успішно впроваджено експеримент щодо суміщення велосипедних смуг зі смугами для руху громадського транспорту.
 
Говорячи про покращення і безпеку дорожнього руху, варто відзначити, що у столиці за останні 5 років проведено капітальний ремонт 3/4 мережі освітлення з заміною на новітні LED-світильники і системою автоматічного управління, за рахунок використання яких економія експлуатаційних витрат складає більше ніж 30%.
 
 
Безпрецедентно і унікально! Власними силами комунальних підприємств, що входять до складу КК «Київавтодор» (ШЕУ, Магістраль, КАШМ, Київміськсвітло, КАТП-273904), виготовлені 65 причепів безпеки по аналогії до європейських зразків. За рахунок цього більш ніж в 10 разів зменшено витрати на їх закупівлю. https://dorig.net.ua/article/kommunalnaya-korporaciya-kievavtodor-sobstvennymi-silami-restavriruet-pricepy-bezopasnosti-dvizheniya-po-nemeckomu-obrazcu
 
 
На принципово новому рівні стан безпеки дорожнього руху під час виконання робіт. І це завдяки застосуванню сучасних причепів безпеки, комплектів дорожніх огороджень згідно схем ОДР, іноваційних сигнальних маячків («гірлянд»), спеціального спецодягу, новітніх LED-жезлів (замість морально застарілих дерев’яно-тканевих прапорців) тощо.
 
Проводиться активне технічне переоснащення комунальних підприємств, що входять до складу комунальної корпорації «Київавтодор». http://specmachinery.com.ua/ua/news/trucks/3955-kyivavtodor-predstavliaie-na-vystavtsi-ponad-230-odynyts-spetstekhniky
 
 
Придбано понад 265 одиниць сучасної багатофункціональної техніки, зокрема всесвітньо відомих виробників «BUCHER»,«JCB», «SCHMIDT», «СRAFCO», «STRASMAYR», «RASCO», «BOSHUNG»...
 
 
 
 
Також, не можна не згадати 17 одиниць якісної, багатофункціональної техніки, що отримали столичні дорожники у якості подарунку від Федерального Уряду Німеччини за особистою домовленістю Київського міського голови Віталія Кличка.
 
 
Такого масштабного і сучасного технічного оновлення не пам’ятають навіть старожили галузі.
 
Одночасно із закупівлею нової було відновлено більш ніж 423 одиницікоштовної техніки, в першу чергу іноземного виробництва, яка десятками років не використовувалась, знаходилась у занедбаному стані та готувалась до списання.
 
Зокрема, це асфальтоукладачі «VOGELE» і «TITAN», фрези дорожні «WIRTGEN», фронтальні міні-навантажувачі «CATERPILLAR» і «CASE», роторні снігоочищувачі «BOSHUNG» та «UNIMOG», розмічальні машини «Hofmann» і «LineLazer», гідромонітори тощо.
 
 
 
У грудні 2018 року Київський міський голова Віталій Кличко відкрив новий диспетчерський центр моніторингу роботи комунального транспорту на базі КК «Київавтодор». https://www.ukrinform.ru/rubric-kyiv/2598658-klicko-otkryl-dispetcerskij-centr-monitoringa-raboty-kommunalsikov.html
 
 
 
Для порівняння фото диспетчерської комунальної корпорації «Київавтодор» до 2015 р.
 
 
Окрема і значна увага покращенню умов праці:
 
- з 2015 року збільшено на 246 % середню заробітну плату працівників;
 
- виконано масштабні ремонти адміністративних, виробничих та побутових приміщень у складі виробничих баз комунальних підприємств;
 
- власними силами комунальних підприємств, що входять до складу КК «Київавтодор», відновлено власну базу відпочинку «Дельфін» на узбережжі Чорного моря;
 
- завдяки підтримці Київського міського голови Віталія Кличка щороку найсумлініші працівники отримують можливість безкоштовного відпочинку у Єгипті. За п’ять років 53 родини дорожників, у якості нагороди, відпочили таким чином.
 
 
Комунальна корпорація «Київавтодор» бере активну участь у розробці нормативних документів, що діють на всій території України.
 
Приклад столиці з влаштування підвищених переходів та переходів на бруківці, виконаних за допомогою ФЕМ червоно-білого кольору, що розпочато у 2015-2016р.р., включено до нової редакції ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів». Тобто впровадження розпочато на 3 роки(!) раніше змін в нормативний документ.
 
Йде активна співпраця з профільними навчальними і науковими закладами, а саме Національним транспортним університетом (КАДІ), Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом (ХАДІ), Київським національним університетом будівництва і архітектури (КІСІ), Державним дорожнім науково-дослідним інститутом ім. Шульгіна (ДерждорНДІ) тощо, щодо підготовки майбутніх кадрів, впровадження новітніх науково-технічних розробок, здійснення моніторингу стану дорожнього покриття, якості виконання робіт і матеріалів та т.і.
 
Надзвичайна подія! З 2018 року Київ – єдине місто Європи, що увійшло до Всесвітньої дорожньої асоціації (PIARC), історія якої розпочалась у далекому 1909 році. На сьогодні Всесвітня дорожня асоціація об’єднує представництва з 122 країн. https://bigkiev.com.ua/kiev-stal-chlenom-vsemirnoy-associacii-avtomobilnyh-magistraley/
 
 
22-24 жовтня того самого 2018 року, в форматі Київ-Україна відбувся Міжнародний семінар зі стратегічного планування та оцінки ефективності дорожньо-транспортних адміністрацій. Співорганізаторами заходу були PIARC, Київська міська державна адміністрація, Міністерство інфраструктури України, CoST. https://www.piarc.org/ressources/documents/ANNOUNCEMENT-INTERNATIONALS-SEMINARS/International-Seminar-Kyiv-October-2018/30119,International-Seminar-Kiev-October-2018-Official-Program-in-Ukrainian.pdf http://budport.com.ua/news/11434-stalo-izvestno-kakie-ulicy-kieva-dozhdutsya-remonta-v-2019-godu
 
До речі, як офіційній представник столиці у PIARC, отримав можливість представити доповідь на 26-му Всесвітньому дорожньому конгресі у 2019 році. https://kyivcity.gov.ua/news/kerivnitstvo_kivavtodoru_prezentuvalo_svo_napratsyuvannya_na_vsesvitnomu_dorozhnomu_kongresi_PIARC_v_abu-dabi/ http://profidom.com.ua/novosti/kijev/33502-kievavtodor-pokhvastalsya-dostizheniyami-vsemu-miru
 
Не забуваючи про свою багаторічну історію, у 2019 році було прийнято рішення про створення Музею підприємства і галузі у адміністративній будівлі комунальної корпорації. Нині завершуються роботи з його облаштування.
 
 
За високі виробничі показники та вагомий внесок у розвиток інфраструктури столиці, колектив комунальної корпорації «Київавтодор» відзначений Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (2016), почесними відзнаками Київської міської державної адміністрації (2015, 2016, 2017, 2018, 2019), Національним сертифікатом «Лідер галузі-2015», Медаллю «Золота кельма» Будівельної палати України (2017) тощо. Також підприємство має 3 власні Патенти на корисну модель та промисловий зразок. Ще 2 патенти знаходяться у стадії оформлення.
 
 
Звічайно, що такі масштабні зміни і розвиток неможливо уявити без активної підтримки столичної віконавчої влади, депутатського корпусу Київської міської ради і особисто Київського міського голови В.Кличка.
 
Чи великі здобутки, вирішувати Вам...
 
Єдине, що хочу додати: Звичайно, ще є помилки і недоробки. Система далеко не досконала. Залишаються не вирішеними питання значного перевищення вагового навантаження і відповідно руйнування відремонтованих ділянок, наявності вагових комплексів, зменшення і контролю швидкісного режиму, хаотичного паркування, відповідальності забудовників і підприємств за забруднення доріг, будівництва Великої кільцевої навколо Києва... І ми тільки на початку шляху до європейського стану доріг і безпеки на них.
 
Але… Сьогодні вже все активніше використовуються новітня техніка, технології, матеріали.
 
Докорінно змінюється система перевірки обсягів і якості робіт.
 
Активно залучаються вітчизняні та європейські проектні і науково-дослідні інституції.
 
Гарантійний ремонт, повернення коштів за брак, залучення іноземних експертів вже не є чимось незвичайним.
 
Ставлячи крапку під звітом було б несправедливо не згадати про видатну роль в 75-річній історії відбудови дорожньої інфраструктури нашого рідного Києва саме комунальної корпорації «Київавтодор» з її 3,5-тисячним, високопрофесійним, відданим своїй справі колективом, частиною якого мав честь бути і я.
 
З повагою, Олександр Густєлєв
Перейти до спискуВерсiя для друку