За словами керівника комунальної корпорації - з червня 2019 року на підприємстві почали впроваджувати комунікаційну реформу.
"Спільно з міжнародним проектом Crello і Crello UA ми суттєво змінили наші оголошення. Вони стали більш інформативні. Першими серед усіх комунальних підприємств, корпорацій і об'єднань почали розміщувати зрозумілі схеми робіт. Також дизайнери цього міжнародного проекту розробили макет повідомлень спеціально для "Київавтодору", зауважив Олександр Густєлєв.
Також запровадили прямі ефіри з ремонтів. Під час таких стрімів фахівці "Київавтодору" спілкуються з користувачами.
Також ми створили телеграм канал "КиївТрафік". У якому оперативно повідомляємо про обмеження руху, ремонти й зміни погоди, які можуть вплинути на трафік.
https://t.me/kyiv_traffic
Дякуємо що залишаєтесь з нами.