Головна  →  Новини  →  12 березня 2017

Звіт про результати роботи комунальної корпорації «Київавтодор» упродовж 2015-2016 років

Як і обіцяв, звітую перед громадою про результати роботи комунальної корпорації «Київавтодор» упродовж двох років мого керівництва.

Щоб не бути голослівним буду наводити лише факти і конкретні цифри.

За період 2015-2016 років виконано робіт загальною площею майже 2 млн.м2, протяжністю 331 км.

Зокрема це 114 об’єктів реконструкції, капітального і середнього ремонту вулично-дорожньої мережі загального користування та 876 об’єктів капітального і поточного ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій.

Показові серед відремонтованих: проспекти Перемоги, Броварський, Петра Григоренка, Глушкова, бульвар Тараса Шевченка, вулиці Вадима Гетьмана, Саперно-Слобідська, Мельникова, Братська, Стрілецька, площі Контрактова, Перемоги, Голосіївська, ВОВ.

 

Для порівняння за період 2010-2014 років протяжність відремонтованих ділянок доріг столиці становить всього 62 км.

Щодо ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій, то показник може бути порівняний лише з будівельним бумом у Києві у 50-70-ті роки минулого століття.

Більш детально про інші напрямки.

Розпочато поступовий відхід від практики ямкового ремонту.

Тільки в 2016 році 44 об’єкти було відремонтовано якісним поточним (середнім) ремонтом – влаштування суцільного покриття.

Як приклад можна навести вулиці Старонаводницька, Івана Франка, Ярославів Вал, Архітектора Вербицького, Золотоворітський проїзд, Столичне шосе, площа Т.Шевченка тощо.

 

 

 Ще один важливий крок – роботи з заливки тріщин дорожнього покриття. Така технологія широко використовується у розвинених країнах світу для запобігання передчасному руйнуванню та збереження дорожнього покриття до наступного планового ремонту.

 

 Окрему увагу приділено ремонту штучних споруд.

Проведено масштабні роботи з реконструкції та ремонту Святошинського, Ковельського та Гаванського (що на просп. Перемоги) шляхопроводів, ділянки Південного мосту і мосту ім. Є.О. Патона.

З осені 2016 року розпочато і в 2017 році буде завершено капітальні ремонти шляхопроводів на Одеській площі та просп. Науки.

Днями розпочато підготовчі роботи до реконструкції транспортної розв’язки на перетині просп. Перемоги з вул. Данила Щербаківського, яку також буде виконано в 2017 р.

При проведенні робіт з ремонту дорожнього покриття задля підвищення якості та терміну експлуатації широко почали використовуватися новітні матеріали: гусасфальт, щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА), полімерасфальтобетон, гідроізоляція типу «Eliminator» та деформаційні шви типу «Mayer» (на штучних спорудах) тощо.

З 2015 року корпорацією впроваджено чисельні інноваційні проекти у сфері підвищення безпеки дорожнього руху, а також комфорту киян та гостей столиці:

– червоно-білі пішохідні переходи з використанням холодного двокомпонентного пластику;

– підвищені пішохідні переходи;

– пішохідні переходи на бруківці (до речі, власний винахід корпорації, на який отримано патент);

– світлоповертальні – вертикальна дорожня розмітка, елементи нового зразка (делініатори) і кінцеві елементи (з використанням високоінтенсивної мікропризматичної плівки) на опорах штучних споруд і бар’єрному огородженні;

 

– з використанням нових інженерних рішень та іноземного досвіду виготовлені 52 сучасні причепи безпеки.

Що безпрецедентно і унікально – причепи виготовлені власними силами комунальних підприємств, що входять до складу комунальної корпорації «Київавтодор» (КП ШЕУ, КАШМ, Магістраль, Міськсвітло).

Також тривають експериментальні дослідження щодо підвищення інформативності таких причепів шляхом встановлення на них додаткових інформаційних LED-панно.

 

На принципово новому рівні стан безпеки дорожнього руху під час виконання робіт.

І це завдяки застосуванню нових попереджувальних дорожніх знаків з флуоресцентною світлоповертальною плівкою, іноваційних сигнальних маячків, новітніх бар’єрних огороджень, сучасного спецодягу тощо.

Сьогодні бригади дорожніх робітників вже використовують сучасні LED-жезли замість морально застарілих дерев’яно-тканевих прапорців.

Розпочалось активне технічне переоснащення підприємств корпорації.

Придбано понад 100 одиниць сучасної багатофункціональної техніки, зокрема всесвітньо відомих виробників «BUCHER», «SCHMIDT», «СRAFCO» та «BOSHUNG».

 

 

Не можна не згадати 17 одиниць якісної, багатофункціональної (у тому числі з обладнанням для зимового утримання) техніки, що отримала КК «Київавтодор» у якості подарунку від Федерального Уряду Німеччини за особистою домовленністю Київського міського голови В.Кличка.

Закуплені та активно застосовуються до роботи мобільні рециклери асфальтобетону – спеціальні машини для переробки старого асфальту. Як результат, можливість виконання робіт у будь-яку пору року, зниження витрат на логістику і виконання робіт, екологічний ефект.

 

Такого якісного і сучасного технічного оновлення не пам’ятають навіть старожили галузі.

Одночасно із закупівлею нової було відновлено більш ніж 60 одиниць коштовної іноземної техніки, яка роками не використовувалась, знаходилась у занедбаному стані та готувалась до списання.

Зокрема це асфальтоукладачі «VOGELE», фрези дорожні «WIRTGEN», фронтальні міні-навантажувачі «CATERPILLAR», роторні снігоочищувачі «BOSHUNG» та «UNIMOG», розмічальні машини «Hofmann» і «Line Lazer», гідромонітори тощо.

 

Як один з результатів, завдяки проведенню унікального ремонту 8-ми дороговартісних розмічальних машин, вперше за багато років, у 2015-2016рр. левову частку робіт з нанесення дорожньої розмітки виконували комунальні підприємства, а не сторонні підрядні організації.

Покращено умови праці і соціальні стандарти наших робітників, у т.ч:

- з 2015 року збільшено на 55 % середню заробітну плату;

- виконано масштабні ремонти адміністративних, виробничих та побутових приміщень;

- розпочато роботи з оновлення власної бази відпочинку «Дельфін» на узбережжі Чорного моря.

 

За вагомий внесок в розвиток дорожньої інфраструктури столиці 15 найсумлінніших працівників з родинами, за особистої ініціативи Київського міського голови В. Кличка, отримали можливість безкоштовного відпочинку у Єгипті.

 

З метою підвищення оперативності роботи диспетчерський пункт переобладнано з використанням сучасних технологій.

Тепер інформація про стан доріг, дані метеорадару гідрометеоцентру і метеостанцій на під’їздах до столиці, інтерактивне зображення з 200 відеокамер, GPS-моніторинг контролю роботи спецтехніки надходить до чергового диспетчера у реальному часі.

 

Розпочато активну співпрацю з вітчизняними профільними закладами, а саме Національним транспортним університетом (НТУ- КАДІ), Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом (ХНАДУ-ХАДІ), Державним дорожнім науково-дослідним інститутом ім. Шульгіна щодо підготовки майбутніх кадрів, впровадження новітніх науково-технічних розробок та здійснення моніторингу стану дорожнього покриття, якості виконання робіт і матеріалів.

Задля налагодження двостороннього зв’язку з громадськістю активно працює офіційний веб-сайт корпорації та сторінка у соціальній мережі «Фейсбук».

 

І це не повний перелік того, що було зроблено за останні два роки.

Чи багато це, вирішувати Вам.

 

Єдине, що хочу додати:

Звичайно, ще є помилки і недоробки. Система не досконала. І ми тільки на початку шляху до європейського стану доріг.

Але…

Сьогодні ми вже розпочали використовувати новітню техніку, технології, матеріали.

Майже докорінно змінюється система перевірки обсягів і якості робіт.

Активно залучаються вітчизняні та європейські проектні і науково-дослідні інституції.

Гарантійний ремонт, повернення коштів за брак, залучення іноземних експертів вже не є чимось незвичайним.

Важливо, що всі вищезгадані мною здобутки досягнуто силами високопрофесійних, відповідальних, порядних, відданих своїй справі і галузі столичних автодорівців.

 

І буде просто несправедливо не згадати про видатну роль в 70-річній історії відбудови дорожньої інфраструктури нашого рідного Києва саме комунальної корпорації «Київавтодор» з її трьохтисячним колективом, частиною якого маю честь бути і я.

 

З повагою, Ваш Олександр Густєлєв

Перейти до спискуВерсiя для друку