Головна  →  Новини  →  16 грудня 2016

Комунальна корпорація «Київавтодор» інформує!

Комунальна корпорація «Київавтодор» інформує!

У випуску «ТСН» телеканалу «1+1» за 15 грудня 2016 року був показаний сюжет про стан дорожнього покриття у столиці. Сюжет супроводжував коментар першого заступника КК «Київавтодор» Юрія Баранова, який, за версією журналіста програми, назвав причиною незадовільного стану деяких ділянок вулично-дорожньої мережі столиці «несприятливе географічне розташування України».

Комунальна корпорація «Київавтодор» звертає увагу, що ці слова були вирвані з контексту всього інтерв’ю, яке, до речі, тривало понад 15 хвилин.

Під час коментаря телевізійній групі телеканалу «1+1» було чітко вказано на причини наявності проблемних ділянок на дорогах столиці. В першу чергу, це недотримання упродовж останніх 20-30 років термінів міжремонтних робіт та ненормований рух великовагового транспорту дорогами столиці. Ці два фактори у поєднанні з різкими переходами через нульову відмітку упродовж листопада-грудня (тільки за останні 2 місяці відбулося 28 циклів змін плюсової та мінусової температури повітря) дійсно критично погіршують ситуацію зі станом дорожнього покриття проблемних ділянок вулично-дорожньої мережі. І слова «про несприятливе географічне розташування» у розумінні частих коливань температури повітря через нульову відмітку, як причини руйнування доріг, стосувалися саме вулиць та доріг, які десятиріччями не бачили ані капітального, ані поточного (середнього) ремонту, міжремонтні терміни яких порушені вже багатократно.

Під час інтерв’ю було чітко зазначено, що за останні 10 років виконано всього 10 % (!) необхідного об’єму капітального ремонту доріг. Як наслідок, 89,9 % вулично-дорожньої мережі вимагає негайного ремонту.

Крім того, було вказано, що відсутня проблематика зі станом дорожнього покриття вулично-дорожньої мережі, яка була відремонтована капітальним чи поточним (середнім) ремонтом у 2016 році. Це 84 об’єкти, зокрема об’єкти капітального ремонту: вулиці Мельникова, Стрілецька, Саксаганського (від вул. Петлюри до площі Перемоги), Черкаська, Саперно-Слобідська, Гетьмана, Броварський просп. та просп. Перемоги, бульвар Шевченка, Голосіївська площа та інші; об’єкти поточного (середнього) ремонту, як вулиці Преображенська, Старонаводницька, Архітектора Вербицького, Введенська, В. Липинського, Ісаакяна, Робітнича, Ярославська, Маршала Гречка, Солом’янська, Ярославів Вал, Костьольна, Павлівська, Золотоворітський проїзд, пров. Тараса Шевченка, просп. Генерала Ватутіна, площа Великої Вітчизняної Війни тощо.

Також серед проблемних ділянок немає вулиць, які капітально відремонтовані у 2012-2015 рр. та у яких вже закінчився або закінчується гарантійний термін експлуатації. Так, наприклад, капітальний ремонт вулиць Газопровідної було виконано в 2015 році, вулиць Пражської, Кржижановського, Бориспільської – в 2014 році, бульвару Лесі Українки було виконано в 2011 році, а проспекту Визволителів та бульвару Перова ще в 2009 році. І, як ми можемо побачити, дефекти дорожнього покриттяна цих вулицях відсутні.

Проте, на балансі підприємств корпорації знаходиться 1667 км доріг та вулиць столиці (!). За найбільшим бажанням не можливо за один-два роки повністю капітально відремонтувати все дорожнє покриття столиці та «нагнати» таким чином те, що не робилося десятиріччями.

Як вже повідомляла комунальна корпорація «Київавтодор», дорожники докладають максимум зусиль для приведення проблемних ділянок вулично-дорожньої мережі до задовільного стану. Наразі шляхово-експлуатаційні підприємства кожну сприятливу для ремонтних робіт годину використовують для ліквідації аварійних руйнувань, зменшуючи таким чином кількість проблемних ділянок доріг столиці.

Комунальна корпорація «Київавтодор» ще раз звертається до представників засобів масової інформації з проханням бути об’єктивними у відображені фактів, дотримуватися журналістської етики і за бажанням «кричущого» заголовку не виривати слова з контексту.

Дякуємо всім небайдужим за підтримку та розуміння!

Перейти до спискуВерсiя для друку