Роботи із заміни 27-го деформаційного шва закінчились.
На жаль, капремонт деформаційних швів раніше майже не проводили. Тому доводиться виконувати масову заміну у такий короткий термін. 27 швів замінили протягом останніх 5 років. Всього ж на естакадній частині 46 швів.
Ці металеві конструкції рятують споруду від температурних розширень.
Роботи із заміни деформаційних швів проводили б швидше якби на час ремонту рух повністю перекривали. Але через відсутність інших мостів у південному напрямку такі обмеження не можливі.
Хоч, ремонт закінчився, на мосту можливі затори. Адже споруда витримує навантаження у майже 6 разів більші, ніж проєктні (нині 110 тис. авто за добу, запроектований для 18-20 тис. авто за добу).
Тому, поліпшити транспортну ситуацію на Південному мостовому переході може будівництво нової споруди південніше Києва.