- на Південному мостовому переході 46 деформаційних швів. За останні роки замінили 27 деформаційних швів (зі старих радянських на сучасні німецькі Maurer). Саме деформаційні шви рятують споруду від температурних вплив.
Чому на ньому затори?
- проєктувався мостовий перехід ще у 80-х і був розрахований на 18-20 тис. авто за добу. Нині на мосту трафік складає 100-110 тис. авто за добу. Навантаження у 6 разів перевищує проєктне. Крім того, наступні мости у південному напрямку - у Каневі і Черкасах (мають лише по - смузі руху). Тому, основна частина транзиту користується Піденним мостовим переходом у Києві.
Інші факти про міст і як тривають роботи із заміни деформаційного шва дивіться у відео блогера Павел Авдокушин
Подробиці у відео за посиланням: https://youtu.be/xmJ5D5qZuNY