Здається що це половина споруди. Втім, саме на цій частині було виконано близько 70% від усіх робіт на мосту.
Декілька фактів про ремонт:
1. Значна частина залізобетонних конструкцій 1965 року були аварійними (оголилась арматура, розпадався бетон). Тож деякі елементи замінили повністю (консолі тротуарів, деформаційні шви та інше).
2. Щоб відновити міцність і тримкість усередині мосту ЗБУДУВАЛИ ВАНТИ! Ці роботи виконували німецькі підрядники, зі своєю технікою і фахівцями.
3. Завдяки використанню нових матеріалів і конструкцій бар'єрного огородження вдалось розширити тротуар.
Зазирнути всередину мосту можна на відео блогера Павел Авдокушин. У репортажі можна дізнатись "чому міст ремонтують так довго".