Головна  →  Новини  →  25 квітня 2019

На Південному мостовому переході завершуються роботи з капітального ремонту чергового деформаційного шва

На Південному мостовому переході завершуються роботи з капітального ремонту чергового деформаційного шва

Вже проведені роботи з його влаштування та бетонування, попереду – роботи з асфальтування.

Загалом конструкцією Південного мостового переходу передбачено 46 деформаційних швів, 21 з яких капітально відремонтовані упродовж 2016-2018 років. Цьогоріч ще 8 деформаційних швів будуть замінені на нові німецькі шви фірми «Mayer».

Зазначимо, що щодня Південним мостом рухається близько 150 тис. автомобілів. Тисячі водіїв використовують міст як транзитну артерію, яка з’єднує Південь та Північ нашої держави, Східні та Західні області.

При цьому, на момент проектування мосту не можливо було собі уявити, що кількість автотранспорту у столиці зросте в десятки разів, при цьому на місце звичайних для 80-90 років XX сторіччя вантажівок 5-12 т, київськими дорогами щодня будуть їздити вантажівки 40-60 т, а інколи і 80 т.

Як результат, дорожнє покриття на Південному мосту потребує ремонту, а враховуючи, що чимало років кошти на ремонт штучних споруд не виділялися, в останні 3-4 роки дорожники вимушені наздоганяти ремонтні роботи, які у плановому порядку повинні були бути проведені упродовж всіх років експлуатації мосту.

Головне питання, яке лунає на адресу дорожників, чому ремонтні роботи проводяться щорічно? 
Мало хто з киян знає, що конструкцією Південного мостового переходу передбачено 46 деформаційних швів, які з моменту здачі мосту в експлуатацію вже вичерпали свій ресурс і потребують капітального ремонту.

З 2016 року автодорівці, в рамках бюджетного фінансування, проводять роботи з їхньої заміни, зокрема у 2016 році замінено 6 швів, у 2017 році -7 швів, у 2018 році – 8 швів. Цьогоріч заплановано завершити роботи з заміни ще 8 швів.

Провести роботи на всіх деформаційних швах одночасно не є можливим, адже повне закриття мосту призведе до транспортного колапсу у місті. Тому роботи і проводяться поетапно, з частковим обмеженням руху. При цьому, щоб мінімізувати незручності і пришвидшити терміни виконання робіт, дорожники працюють на ділянці ремонту у цілодобовому режимі.

Наразі завершують роботи з ремонту деформаційного шва на опорі 19Л. попереду ремонт 6-ти деформаційних швів на в’їзді зі Столичного шосе (від мосту Патона). Зазначимо, що ремонт всіх 6-ти швів проводитиметься одночасно, рух транспорту при виконанні робіт буде частково обмежений.

В той же час, майже щоденні корки на Південному мостовому переході в години пік, в незалежності від проведення ремонтних робіт чи їх відсутності, наявно демонструють, що пропускна спроможність мосту вичерпана, тому добудова Подільсько-Воскресенського мосту, яка наразі триває у столиці, є вкрай важливою.

При цьому іншим надважливим питанням залишається будівництво Великої кільцевої дороги навколо Києва, якою їздитиме весь великовантажний та транзитний транспорт, а також дієва робота вагових комплексів. Адже на сьогоднішній день вантажівки 60-80 т, які постійно курсують як Південним мостовим переходом так і іншими об’єктами дорожньої інфраструктури, знищують дороги, мости, шляхопроводи, зводячи роботу дорожників нанівець.

Подробиці в фотоальбомі.

Перейти до спискуВерсiя для друку