Головна  →  Новини  →  15 січня 2019

Ремонт аварійно-небезпечних руйнувань дорожнього покриття взимку: технології та їх застосування

Ремонт аварійно-небезпечних руйнувань дорожнього покриття взимку: технології та їх застосування

Зимовий період – нелегкий для дорожників час. До щоденних робіт із зимового утримання вулично-дорожньої мережі додається і інший аспект – виконання аварійного ямкового ремонту.

Як вже неодноразово повідомляла комунальна корпорація «Київавтодор», з 2016 року столичні дорожники щорічно збільшують обсяги робіт з капітального та середнього ремонтів доріг. Проте, ще чимало столичних вулиць чекають на свій капремонт. Як наслідок, у зимову пору року дорожники, щоб забезпечити безпеку руху транспорту, змушені проводити роботи з ліквідації аварійно-небезпечних руйнувань дорожнього покриття.

Важливо, що сучасні технології і матеріали дозволяють виконувати ремонтні роботи при мінусовій температурах повітря оперативно і якісно. Однією з таких технологій є рециклінг.

У 2015 році комунальною корпорацією «Київавтодор» були закуплені сучасні компактні мобільні установки – рециклери. Головною перевагою таких установок є те, що вони здатні перетворювати старий асфальт в нову асфальтобетонну суміш безпосередньо на місці ремонту дорожнього покриття, а це істотно знижує витрати, пов’язані з вивезенням старого асфальту на утилізацію, закупівлю нової партії асфальтобетонної суміші і доставкою її на місце виконання робіт.

Гарячі рециклери розраховані на ремонт невеликих площ, а їх використання надає можливість виконувати ремонт асфальтобетонного покриття при низьких температурах, оскільки суміш не охолоджується під час її доставки до місця виконання робіт.

Важливою перевагою такої технології є і заощадження бюджетних коштів, адже тонна регенерованої асфальтобетонної суміші коштує в рази дешевше, ніж тонна нової суміші, виготовленої на асфальтобетонному заводі.

Тому, шановні кияни, коли Ви взимку бачите роботи з ремонту асфальтобетонного покриття – це найвірогідніше виконується ліквідація аварійно-небезпечної ямковості задля забезпечення проїзду автотранспорту, при цьому дотримання технології контролюється інженерами відділу контролю якості комунальної корпорації «Київавтодор».

У наступних публікаціях комунальна корпорація «Київавтодор» розповість про іншу технологію ремонту у зимовий період – виконання робіт за допомогою литої асфальтобетонної суміші.

Подробиці в фотоальбомі.

Перейти до спискуВерсiя для друку

погода